Thursday, March 13, 2008

Skärgårdsdoktorn och fisk

Dagen har varit helt okej. For och hälsade på min lilla mormor på sjukhuset sen hem för lite lunch. Plockade sen upp Maja på busstationen och lånade snowboarden och skjutsade henne till skolan. Nu har hela familjen farit till Hemavan, själv åker jag iväg imorgon kväll. Jobbar. Typiskt. Men jag klagar inte! Känns bra att jobba extra då jag åker till Italien och Rom på tisdag!
Det skönaste med att vara ensam hemma måste ju vara att jag för en gångs skull kan käka fisk (min lillasyster är allergisk) och sitta framför ett par avsnitt av Skärgårdsdoktorn och ba njuta. När jag äntligen får äta fisk så är jag helt lyrisk! mm


Börjar vänja mig vid luggen nu, känns bra. Nä, nu ska jag snart börja byta om och dra mig mot ICA! Kom och hälsa på vettja!

1 comment:

Anonymous said...

Svar: Ja men det är bara att höra av dig! Vi stannar här till oktober :) Hoppas du får en toppen fredag! kramar från oss!