Sunday, March 9, 2008

Kan det inte alltid vara såhär?

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Såhär var min dag i punktform:

  • Vaknade ungefär vid halv tolv snåret, åt gröt med mamma och såg på CSI Miami.
  • Gick upp väckte min kära syster genom att knacka jättehårt på dörren och snabbt dra upp rullgardinen
  • Gick sen till mitt rum och min sköna säng, satte på Desperate Housewives.
  • Fem avsnitt av Desperate senare var klockan strax efter två, så jag tog på mig "kläder" = mjukisbrallerna och ett linne
  • Åt lite choklad och chips till ännu ett avsnitt av CSI Miami
  • Gick upp till mitt rum och satte mig framför datorn, skickade iväg lite mail, läste lite bloggar
  • Gick till ICA (jag fick en tidning av pappa om jag gick) och handlade, ja jag är lättköpt
  • Nu är det middag
  • Sen En Annan Del av Köping
Jag som hade tänkt skriva klart teoridelen för mitt projektarbete idag..
Iallafall borde MINST en dag i veckan vara såhär.

No comments: